GARANTERT BPA-FRIE PRODUKTER - GRATIS GRAVERING FOR SMOKKER

Generelle opplysninger


SunneSmokker.no (JEAN ApS)
CVR: 33760175
Samsøvej 30 G
8382 Hinnerup
E-mail: info@sunnesmokker.no
Telefon: +45 50 97 22 08

Etableringsår: 2011

Priser

Prisene på hjemmesiden er angitt i norske kroner og er inklusiv moms og norske avgifter. Ved betaling pålegges det forsendelseskostnader, som er porto og øvrige kostnader i forbindelse med forsendelse.
Ved forsendelse til øvrige land, er det andre følgende regler:
• EU-land: dansk moms og ingen toll
• Ikke EU-land: ingen dansk moms, toll og øvrige avgifter i henhold til nasjonale regler.

Betaling

Hos SunneSmokker.no har du følgende betalingsmuligheter:

  • VISA 

  • JCB 

  • Master card

  • PayPal

Ved betaling med betalingskort er du alltid sikret mot misbruk. Du har nemlig muligheten for å avvise en betaling når du mottar kontoutskriften din. Du har ingen selvrisiko i tilfelle kortet ditt blir misbrukt i en internett-butikk som bruker SSL (Secure Socket Layer) i betalingssystemet ditt. På denne måten er du bedre sikret enn i den fysiske verden hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når kort misbrukes ved bruk av pin-koden.
Transaksjoner med betalingskort via SunneSmokker.no krypteres via SSL. SunneSmokker.no får ikke disse informasjonene. Det kan aldri trekkes et større beløp, enn det du har godkjent ved kjøpet
Du kan lese mer om betaling med kort og sikkerhet på følgende hjemmesider:
www.betaling.no 
www.finansportalen.no 
www.forbrukerradet.no 
 
Et godt råd om kjøp på internett; Tast aldri inn PIN-koden din. Det er ikke nødvendig.

Bestilling 

Sånn kjøper og bestiller du online:
1. Finn den eller de varene som du ønsker og legg de i handlekurven.
2. Når du er ferdig med å kjøpe velger du "Handlekurv"
3. I kurven kan du se hvilke varer du har valgt, her har du mulighet for å tilpasse bestillingen din. Velg deretter "Gå til kassen"
4. Du vil bli bedt om at gi oss de personlige opplysningene dine. Når feltene er fylt ut korrekt kan du fortsette til neste trinn.
5. Les og aksepter kjøpsbetingelsene, du aksepterer samtidig at det tas forbehold for utsolgte varer samt tastefeil i priser.
6. Sjekk at alle opplysningene er korrekte og godkjenn bestillingen.
7. Etter betaling med kort vil du etter godkjennelse av bestillingen komme til betalingssiden.

Når du handler på SunneSmokker.no inngås avtaler på norsk.
Hvis du ønsker å motta en kopi av bestillingsbekreftelsen din kan du sende en e-post til info@sunnesmokker.no

Levering

Leveringstid
Vi streber etter å få sendt varene dine 1-3 hverdager etter at betalingen er mottatt. Hvis vi ikke kan overholde denne leveringstiden vil du få beskjed pr. e-post.
Forsendelse
SunneSmokker bestillinger blir sendt med Posten. I bestillingen din legges det til porto jf. Posten til enhver tid gjeldende takster pluss et mindre beløp til å dekke emballasje.

 

Angrerett – Hvis du angrer kjøpet ditt

Du har 14 dages angrerett når du handler hos oss.
Angrefristen går ut 14 dager etter den dagen du;
a) har mottatt varen din
b) får den siste varen i fysisk besittelse når det dreier seg om en avtale om flere forskjellige varer som er bestilt i én bestilling, og som leveres enkeltvis
c) får det siste partiet, eller den siste del i fysisk besittelse når det dreier sig om en avtale om levering av en vare som består av flere partier eller deler
Du må innen 14 dager, fra mottagelsen, gi oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet ditt. Beskjeden skal henvendes på e-post: info@sunnesmokker.no. I e-posten må du legge ved standard angrerettskjemaet vårt som må være fylt ut og underskrevet. Standard angrerettskjemaet finner du sammen med bestillingsbekreftelsen og nederst i dette dokumentet.
Du kan ikke angre ved å bare nekte å motta varen uten samtidig å gi oss tydelig beskjed om dette.

Returnering

Du må sende bestillingen din i retur til oss uten unødig forsinkelse, og senest 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet ditt. Du står selv for de direkte kostnadene i forbindelse med retur av varen.
Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarlig inn.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Kostnadene for returnering i Norge forventes høyst å beløpe seg på ca. 110 NOK.

Varer som ikke går under angreretten

- Varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner eller har fått et tydelig personlig preg.
Merk deg: SunneSmokker yter ingen angrerett på spesialfremstilte smokker når fremstillingen har begynt. Dette aksepteres når du legger bestillingen.
Du mister angreretten din hvis;
- du bryter forseglingen/plomberingen på varer, som av sunnhetsbeskyttelses- eller hygienemessige årsaker ikke er egnet til å bli returnert.

Varens stand, når du sender den retur

Varens stand, når du sender den retur Du hefter bare for eventuell ødeleggelse av varens verdi, som skyldes anden håndtering enn hva som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og den måte den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måte som hvis du prøvde den i en fysisk butikk.
Hvis varen er prøvd ut over hva som er beskrevet overfor, betrakter vi den som brukt. Dette betyr at du ved å angre kjøpet ditt bare får en del eller intet av kjøpsbeløpet i retur, avhengig av varens handelsmessige verdi.
For å motta hele kjøpsbeløpet i retur kan du altså gjøre det samme som man kan i en fysisk butikk. Du kan prøve varen, men ikke ta den i egentlig bruk.

Refundering av kjøpsbeløpet

Hvis du angrer kjøpet ditt, får du naturligvis refundert det beløpet du har betalt oss. I tilfelle av en verdiforverring, som du hefter for, trekkes denne kjøpsbeløpet.

Hvis du benytter deg av angreretten din, refunderer vi alle betalinger som er mottatt fra deg, herunder leveringskostnader (dog ikke ekstra kostnader som følge av ditt eget valg av en annen leveringsform enn den billigste formen for standardlevering som vi tilbyr), uten unødig forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dage fra den datoen hvor vi har fått beskjed om beslutningen din om å angre kjøpet. Vi gjennomfører en refundering med samme betalingsmiddel, som du benyttet ved den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har innvilget i noe annet.
Vi kan tilbakeholde refunderingen til vi har mottatt varen i retur, med mindre du før den tid har lagt frem dokumentasjon for å ha returnert den.

Hvis du angrer kjøpet skal varen sendes til:
SunneSmokker.no (JEAN ApS)
Samsøvej 30 G
8382 Hinnerup, Danmark

Hva skal jeg sende med tilbake?

Du skal legge ved en kopi av bestillingsbekreftelsen.
Merk deg! Vi tar ikke imot pakker som er sendt pr. etterkrav.

 

Reklamasjonsrett - Hvis det er noe feil med varen

Ved feil, mangler eller evt. uteblitt leveranser, vennligst rett henvendelse til info@sunnesmokker.no
Når du handler på SunneSmokker.no har du selvfølgelig 24 måneders reklamasjonsrett.Det betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamasjonen er berettiget, og at feilen ikke er oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller anden skadeforvoldende atferd.

Hvor raskt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere innenfor ”rimelig tid” etter at du har oppdaget feilen ved varen. Hvis du reklamerer innenfor to måneder etter at feilen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fraktkostnader

Er reklamasjon berettiget refunderer vi naturligvis (rimelige) fraktkostnader.

Varen sendes til:

SunneSmokker.no (JEAN ApS)
Samsøvej 30 G
8382 Hinnerup, Danmark

Vi trenger følgende informasjon når du skal sende varen til oss

Når du returnerer varen, bes du opplyse, hva problemet er så detaljert som mulig.
Ut over dette ber vi deg legge ved en kopi av din bestillingsbekreftelse, dette for å lette saksbehandlingen og minimere ekspedisjonstiden for reklamasjonen.

Merk deg! Vi tar ikke imot pakker som er sendt med etterkrav eller lignende.

Husk, at varen alltid skal sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og husk å få en kvittering for avsendelsen slik at vi kan betale tilbake fraktkostnadene dine.

 

Persondatapolitikk - Hva gjør vi med dine personlige opplysninger?

SunneSmokker.no er meget oppmerksomme på behovet for hensiktsmessig beskyttelse og forsvarlig behandling av alle personlige opplysninger som vi tar imot. For at du kan inngå en avtale med oss, trenger vi følgende opplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-post adresse

Vi foretar registreringen av personopplysningene dine med det formålet å kunne levere varen til deg.
Personopplysningene registreres hos JEAN ApS og oppbevares i fem år, deretter slettes opplysningene.
Når det samles inn personopplysninger via websiden vår, sikrer vi, at det alltid skjer ved avgivelse av ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om akkurat hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for JEAN ApS har adgang til de opplysningene som registreres om deg.
Den dataansvarlige på SunneSmokker.no er Henrik Jensen.
Som registrert hos JEAN ApS har du alltid rett til å gjøre innsigelse mot registreringen. Du har også rett til innsikt i hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du etter Persondataloven og henvendelse vedrørende dette rettes til JEAN ApS via e-post info@sunnesmokker.no
Når du bestiller på SunneSmokker.no kan du være sikker på at vi:

  • Ikke gir videre, og selger ingen personlige opplysninger til tredjepart
  • Henter ikke inn noen personlige opplysninger om deg fra tredjepart
  • Lar det være opp til deg om du ønsker å bli slettet fra kundedatabasen
  • Opplyser deg til enhver tid om, hvilke opplysninger vi eventuelt har om deg

Hos SunneSmokker er de opplysningene du deler med oss fortrolige. Vi gir ikke videre eller selger navnet ditt, e-posten din, adressen din, kredittkortinformasjoner eller noen annen form for opplysninger om deg til en tredjepart, og vi registrerer ingen personfølsomme opplysninger. Vi oppbevarer opplysningene i fem år, deretter slettes de.
Vi oppbevarer ikke kundeopplysninger kryptert.
Vi transmitterer ikke kundeopplysninger kryptert.
De personlige opplysningene du taster inn på Sunnesmokker.no  gis bare videre til PBS (Pengeinstituttenes Betalingsservice) for å kunne gjennomføre betalingen, og til regnskapsdata i den utstrekning som lovgivningen krever det.

Klagemuligheter Hvis du ønsker å klage på kjøpet ditt, kan du rette henvendelse til Annette Jensen på post info@sunnesmokker.no eller på tlf.: +45 50 97 22 08.
Hvis vi ikke klarer å  finne en løsning sammen, kan du henvende en klage til relevante nevn på området, Forbrukerrådet, hvis betingelsene for dette er oppfylt.

Forbrukerrådet
www.forbrukerradet.no
Skippergata 8-10
0152 Oslo
Tlf.: 03737 (Hverdager kl. 9-15)
Du kan få hjelp til å klage eller sende en e-post til Forbrukerrådet via dette linket:
http://www.forbrukerradet.no/forside/kontakt-oss
 


Opphavsrett

Tekst, bilder, grafikk osv. er beskyttet etter loven om opphavsrett. Overtredelse kan medføre krav om erstatning, vederlag samt godtgjørelse for utført arbeid.
 

Standard angrerettskjema

(Dette skjemaet fylles ut og returneres bare hvis angreretten gjøres gjeldende)

Til Annette Jensen
SunneSmokker.no (JEAN ApS)
Samsøvej 30 G
8382 Hinnerup
Danmark
E-mail: info@sunnesmokker.no

Jeg meddeler herved at jeg ønsker å gjøre angreretten gjeldende i forbindelse med kjøpsavtalen min om følgende varer:
 
 
 
Bestillingsnummer:

Dato for bestilling:

Dato for mottagelse:

Fornavn, Etternavn:

Adresse:

Postnr.:

By:

Land:

Telefonnr.:

E-post:






 
Dato                                       Underskrift