GARANTERT BPA-FRIE PRODUKTER - GRATIS GRAVERING FOR SMOKKER

Angrerett – Hvis du angrer kjøpet ditt

Du har 14 dages angrerett når du handler hos oss.
Angrefristen går ut 14 dager etter den dagen du;
a) har mottatt varen din
b) får den siste varen i fysisk besittelse når det dreier seg om en avtale om flere forskjellige varer som er bestilt i én bestilling, og som leveres enkeltvis
c) får det siste partiet, eller den siste del i fysisk besittelse når det dreier sig om en avtale om levering av en vare som består av flere partier eller deler
Du må innen 14 dager, fra mottagelsen, gi oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet ditt. Beskjeden skal henvendes på e-post: info@sunnesmokker.no. I e-posten må du legge ved standard angrerettskjemaet vårt som må være fylt ut og underskrevet. Standard angrerettskjemaet finner du sammen med bestillingsbekreftelsen og nederst i dette dokumentet.
Du kan ikke angre ved å bare nekte å motta varen uten samtidig å gi oss tydelig beskjed om dette.

Returnering

Du må sende bestillingen din i retur til oss uten unødig forsinkelse, og senest 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet ditt. Du står selv for de direkte kostnadene i forbindelse med retur av varen.
Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarlig inn.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Kostnadene for returnering i Norge forventes høyst å beløpe seg på ca. 110 NOK.

Varer som ikke går under angreretten

- Varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner eller har fått et tydelig personlig preg.
Merk deg: SunneSmokker yter ingen angrerett på spesialfremstilte smokker når fremstillingen har begynt. Dette aksepteres når du legger bestillingen.
Du mister angreretten din hvis;
- du bryter forseglingen/plomberingen på varer, som av sunnhetsbeskyttelses- eller hygienemessige årsaker ikke er egnet til å bli returnert.

Varens stand, når du sender den retur

Varens stand, når du sender den retur Du hefter bare for eventuell ødeleggelse av varens verdi, som skyldes anden håndtering enn hva som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og den måte den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måte som hvis du prøvde den i en fysisk butikk.
Hvis varen er prøvd ut over hva som er beskrevet overfor, betrakter vi den som brukt. Dette betyr at du ved å angre kjøpet ditt bare får en del eller intet av kjøpsbeløpet i retur, avhengig av varens handelsmessige verdi.
For å motta hele kjøpsbeløpet i retur kan du altså gjøre det samme som man kan i en fysisk butikk. Du kan prøve varen, men ikke ta den i egentlig bruk.

Refundering av kjøpsbeløpet

Hvis du angrer kjøpet ditt, får du naturligvis refundert det beløpet du har betalt oss. I tilfelle av en verdiforverring, som du hefter for, trekkes denne kjøpsbeløpet.

Hvis du benytter deg av angreretten din, refunderer vi alle betalinger som er mottatt fra deg, herunder leveringskostnader (dog ikke ekstra kostnader som følge av ditt eget valg av en annen leveringsform enn den billigste formen for standardlevering som vi tilbyr), uten unødig forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dage fra den datoen hvor vi har fått beskjed om beslutningen din om å angre kjøpet. Vi gjennomfører en refundering med samme betalingsmiddel, som du benyttet ved den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har innvilget i noe annet.
Vi kan tilbakeholde refunderingen til vi har mottatt varen i retur, med mindre du før den tid har lagt frem dokumentasjon for å ha returnert den.

Hvis du angrer kjøpet skal varen sendes til:
SunneSmokker.no (JEAN ApS)
Samsøvej 30 G
8382 Hinnerup, Danmark

Hva skal jeg sende med tilbake?

Du skal legge ved en kopi av bestillingsbekreftelsen.
Merk deg! Vi tar ikke imot pakker som er sendt pr. etterkrav.